:ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه - ساعت 9 الی 21 | پشتیبانی: 09126029528 09026029528 | ایمیل : info[at]tvserviceiran.com

Logo

تعمیر و سرویس انواع دستگا های LCD/ LED/QLED در استان های مختلف کشور با گارانتی معتبر

خدمات SONY

sony

شرکت تی وی سرویس ایران نماینده خدمات و پشتیبانی و تعمیرات تلویزیون های سونی

ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید!

.

درخواست خود را جهت تعمیر تلویزیون ثبت کنید

.

تعمیر پنل

.

تعمیر پنل تلویزیون یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تی وی سرویس ایران است که به پشتوانه مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مرکز در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. با وجود تجهیزات پیشرفته و هوشمندانه در مرکز تعمیرات تی وی سرویس ایران امکانات تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات انواع پنل تلویزیون فراهم شده است. تکنسین های شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه ها میباشد.

.

تعمیر و تعویض فلت (COF)

.

(COF) از جمله مهمترین رابط های به کار رفته در تلویزیون می باشد زیرا وظیفه رساندن سیگنال های تصویر به پنل صفحه نمایش را بر عهده دارد. خرابی COF های تلویزیون می تواند در اثر کارکرد زیاد و حرارت ناشی از آن و یا نفوذ مایعات به دستگاه اتفاق بیفتد. این خرابی در نهایت منجر به سوختگی فلت و در نهایت اختلال در تصویر تلویزیون خواهد شد. در این شرایط می توان با تعویض فلت تلویزیون مشکل را برطرف کرد،

توجه داشته باشید که در شرکت تی وی سرویس ایران دستگاه بندینگ و لیزر جهت تعویض COF تلویزیون مهیامی باشد.

.

فقط تعویض بک لایت

.

بک لایت تلویزیون مجموعه لامپ ها یی است که در پشت تلویزیون قرار دارد . صفحات فیلتر همانطورکه از نامش پیداست نور تلویزیون را فیلتر میکند تا شما تصویری یک دست داشته باشید .

.

وظیفه لامپ ها تولید نور برای نمایش صفحه تلویزیون می باشد . زمانی که بک لایت تلویزیون خراب می شود یکی از حالت های زیر برای شما اتفاق می افتد .

.

  • تلویزیون صدا داره ولی تصویر نداره .
  • پس از روشن کردن تلویزیون و بالا آمدن لوگو صفحه تلویزیون تاریک میشود .
  • قسمتی از تلویزیون تاریک تر از سایر نقاط است .
  • بخشی از تلویزیون پر نور شده یا چشمک میزند .
  • پس از مدتی روشن بودن تلویزیون تصویر سیاه می شود .
  • .

اگر یکی از موارد فوق برای شما رخ داده بک لایت خراب شده و شما نیاز به تعمیر بک لایت تلویزیون دارید .

علت خرابی بک لایت تلویزیون بالا بودن نور تصویر و کنتراست بوده که بطور پیش فرض روی 100 قرار دارند . در منوی تنظیمات در قسمت تنظیمات تصویر هر دو را روی 80 قرار دهید . عدم رعایت این موارد باعث خرابی و تعمیر بک لایت تلویزیون می شود .

.

تعمیر آبخوردگی

.

آب خوردگی پنل تلویزیون را می‌توان در زمره شایع‌ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه قلمداد کرد. در صورت آبخوردگی پنل (چه کم و زیاد) توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر دستگاه را خاموش کرده و با کارشناسان  تی وی سرویس ایران تماس بگیرید. در صورت بی‌توجهی به این مسئله و ادامه کار با دستگاه، تلویزیون با اشکالاتی در تصویر و صدا مواجه خواهد شد که برخی از آنها عبارتند از: ظاهر شدن خطوط رنگی عمودی در صفحه نمایش، مشاهده هاله نواری سفید رنگ بر روی تصویر، قطع شدن تصویر پس از مدت زمانی کوتاه با وجود شنیدن صدای تلویزیون و مواردی از این دست.

.

در صورت آب خوردگی پنل تلویزیون و مشاهده نشانه‌های پیشین در دستگاه، به احتمال قوی صفحه نمایش تلویزیون دچار آبخوردگی شده و نیازمند تعمیر است. قویاً توصیه می‌شود جهت تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون از راهکارهایی چون سشوار کشیدن و انتقال حرارت به دستگاه خودداری کنید؛ چه این کار خرابی‌های پیش آمده در دستگاه را دوچندان می‌کند

.

تعمیر انواع برد

.

دلایل مختلفی می‌تواند باعث خرابی مین برد تلویزیون باشد. مین برد، قطعه الکترونیکی بسیار حساسی است که اگر از تلویزیون خود در شرایط کاملاً‌ استاندارد و ایمن استفاده نکنید، احتمال آسیب دیدن آن بسیار زیاد است. خراب شدن آن به محیطی که در آن از تلویزیون خود استفاده می‌کنید نیز بستگی دارد. نفوذ گرد و غبار داخل تلویزیون و نشستن این گرده‌های ریز روی مین برد می‌تواند اصلی‌ترین علت خرابی برد تلویزیون باشد. استفاده از کابل غیر استاندارد HDMI یکی دیگر از دلایل مهم خرابی مین برد است. بنابراین هنگام خرید یک کابل HDMI برای اتصال به تلویزیون، حتماً از استاندارد بودن آن اطمینان پیدا کنید. آب خوردگی تلویزیون و ورود رطوبت داخل آن نیز می‌تواند دلیل دیگری برای آسیب دیدن برد تلویزیون باشد.

طراحی ویژه موشن‌گرافیک علاوه بر کیفیت بالای ساخت در تلویزیون‌های سونی سبب شده علی‌رغم اینکه محصولات این شرکت، قیمت نسبتا بالایی دارند، از خرید مدل‌های مختلف آن استقبال زیادی شود. هر فرد با هر سلیقه و بودجه می‌تواند در بین محصولات متنوع سونی یک انتخاب داشته باشد. تعمیرات تلوزیون سونی نیز باتوجه به منو عیب‌یاب آن به سهولت اتفاق می‌افتد. در مطالب قبلی سایت مفصل درباره تعمیرات تلویزیون‌های سامسونگ و آسیب در تلویزیون‌های ال‌جی صحبت شد. در این نوشتار قصد داریم به تعمیرات تلویزیون سونی بپردازیم. با ما همراه باشید تا با مشکلات شایع تلویزیون‌های این برند و نحوه عیب‌یابی آن بیشتر آشنا شوید.

………………………………………………………………………………………………………….

شرکت سونی

.

نخستین بار تلویزیون سونی در کشور ژاپن تولید شد. ارائه خدمات باکیفیت برای کسب رضایت کاربران و مشتریان سبب شد که این برند جز برترین شرکت‌های تولید‌کننده تلویزیون لقب بگیرد. در حال حاضر محصولات سونی در چند کشور جهان و به صورت چند ملیتی تولید و عرضه می‌شوند.

این برند پیشگام همواره به دنبال تصاحب سهم بیشتری از بازار هست و تلویزیون‌هایی متنوعی را در سایزهای مختلف تولید می‌کند که اغلب به صورت صفحه تخت و کمتر به شکل منحنی هستند.

.

محصولات سونی

.

اگر می‌خواهید تلویزیونی بخرید که علاوه‌ بر امکانات به روز و قابلیت‌های نوین، از نظر کیفیت تصویر و ساخت نیز ایده‌آل باشد، سونی برای شما مناسب است. شرکت سونی برای تمامی افراد جامعه متناسب با بودجه فردی، تلویزیون‌های میان‌رده و پایین‌رده نیز عرضه می‌کند تا کاربران و مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد.

فناوری LED-backlit را می‌توان در تلویزیون‌های میان‌رده و پایین‌رده این برند دید در حالی که کاربران تلویزیون‌های بالا‌رده سونی شاهد فناوری Oled (اولد) هستند.

.

امکانات تلوزیون‌های سونی

.

تماشای برنامه‌های تلویزیونی به ویژه فوتبال از سرگرمی‌های بسیاری افراد است. در صورتی که کیفیت تصویر مطلوب نباشد نمی‌توان به خوبی از تماشا تلویزیون لذت برد.

برند سونی به خوبی به این نیاز کاربران پاسخ داده است و در محصولات جدید سونی به جای تولید تلویزیون‌هایی که کیفیت HD و یا Full HD داشتند، تلویزیون‌هایی را تولید و عرضه کرده است که کیفیت تصویر در آن‌ها 4K هست. البته جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند سونی به تازگی مجهز به Super 4K شده‌اند.

تعمیرات تلویزیون سونی

هم‌چنین این برند محبوب برای راحتی کاربران از تلویزیون‌هایی که مجهز به سیستم عامل لینوکس Linux و سیستم عامل اندروید android هستند، رونمایی کرده است.

.

دلیل استقبال از خرید تلوزیون‌های سونی

.

با توجه به کیفیت بالا ساخت تلوزیون‌های سونی و ارائه خدمات قابل قبول، این برند همواره جز پیشنهادات خرید فروشندگان هستند. اگر قصد خرید تلویزیون دارید ما تلویزیون‌های هوشمند سونی را پیشنهاد می‌کنیم که می‌تواند لذت تماشا کردن برنامه‌های تلوزیون را برای شما دو چندان کند.

کاربران و مشتریان با توجه به سابقه طولانی شرکت سونی در ساخت محصولات باکیفیت و کارایی متنوع، همواره از خرید تلویزیون‌های سونی استقبال کرده‌اند.

از محصولات متنوع سونی می‌توان تلویزیون‌های Full, 4K, HD, LED و… نام برد که نه تنها کیفیت تصویر بالا و طراحی فوق‌العاده دارند بلکه همواره به عنوان رقیب جدی سایر برندهای معروف مانند سامسونگ، ال‌جی، فیلیپس و… نیز معرفی می‌شوند.

آوازه مهارت و تبحر طراحان شرکت سونی در تولید محصولات باکیفیت و امکانات ایده‌آل به گوش همگان رسیده است. این برند ژاپنی نخستین تلویزیون‌های رنگی را تولید کرد که همچون انقلابی در این عرصه صدا کرد.

.

تلویزیون سونی در بازار داخلی

.

از بهترین برندهای تلویزیون در بازار ایران می‌توان با اطمینان سونی را انتخاب کرد. از دلایل محبوبیت این برند می‌توان به مزایا بی‌شمار که این محصولات دارند اشاره کرد البته که ممکن است معایبی هر چند اندک نیز دیده شود.

.

تعمیرات تلویزیون سونی

.

مدیریت بسیار قوی در تمامی بخش‌ها سبب شده که این برند به راحتی بتواند گوی سبقت از سایر رقبا در زمینه تولید وسایل صوتی و تصویری به ویژه تلویزیون‌های هوشمند برباید..

.

بهترین مدل‌های تلویزیون سونی

.

مدل LED 4K را می‌توان به عنوان بهترین مدل تلویزیون هوشمند سونی معرفی کرد. قابلیت نوردهی بالا در فضاهای تاریک و HDR بودن آن‌ می‌تواند دلیل خوبی برای این انتخاب باشد. اگرچه به این مزایا بهتر است قابلیت افزایش میزان کنتراست نیز اضافه کنید. البته نقص‌هایی نیز دارد، در مقایسه با سایر مدل‌ها به بخش‌ موشن آن زیاد توجه نشده است و در صورت افزایش دید، تصویر کیفیت مطلوبی نخواهد داشت.

.

سیستم عامل تلویزیون هوشمند سونی

.

در دسته‌بندی تلویزیون‌های هوشمند به ویژه برند سونی نوع سیستم عامل نقش زیادی ایفا می‌کند. خوشبختانه با توجه به اهمیت آن در کیفیت و کارایی نرم‌افزار، برند سونی نیز به توسعه این بخش اهمیت زیادی می‌دهد تا کاربران بتوانند به راحتی از امکانات پیشرفته استفاده کنند.

اندروید نوقا، سیستم عامل اندروید مخصوص تلویزیون است که در تلویزیون‌های سونی نصب شده است تا دسترسی کاربران به Google Play و Google Store نیز به راحتی اتفاق افتد.

.

منوی عیب‌یابی تلویزیون‌های سونی

.

در تلویزیون‌های هوشمند سونی سیستم عیب‌یابی تعبیه شده است تا در زمان بروز مشکل کارشناسان و حتی کاربران به سرعت علت مشکل را شناسایی و آن را برطرف کنند. در منو عیب‌یابی با توجه به کد گذاری چشمک زدن لامپ جلوی دستگاه می‌توان قطعه یا بخشی را که دچار آسیب شده است تشخیص داد.

.

تعمیرات تلویزیون سونی

.

این ابتکار جالب در تلویزیون‌های برند سونی به شناسایی علت دقیق مشکلات کمک بسیاری می‌کند تا متخصصان بتوانند به‌ راحتی آن را تعمیر کنند.

زمانی که نقصی در تلویزیون‌های هوشمند رخ میدهد، منوی عیب‌یابی نه تنها دستگاه را به حالت استندبای می‌برد بلکه چشمک زدن متوالی چراغ قرمز جلو نیز به ایراد به وجود آمده تا حدودی اشاره دارد.

چشمک‌‌زدن چراغ برای نشان دادن هر ایراد متفاوت است به این مفهوم که در بازه‌های مشخص فرد می‌تواند شاهد تکرار چشمک‌زدن باشد و بهتر است به دقت تعداد چشمک زدن توجه کنید تا بتوانید نه تنها مشکل دستگاه را شناسایی کنید بلکه از محل ایراد مربوطه نیز ما را مطلع کنید .

.

ایرادات رایج تلویزیون‌های سونی

.

تلوزیون‌های سونی اگر چه بسیار استاندارد تولید شده‌اند ولی مشاهده مشکل و آسیب در آن نیز دور از انتطار نیست در ادامه به چند مشکل رایج اشاره می‌شود:

.

· قطع شدن صدای تلویزیون

.

یکی از متداول‌ترین مشکلات در تلویزیون‌های سونی، قطع شدن صدای دستگاه است. در ابتدا معمولا فقط مشکل تاخیر صدا دیده می‌شود ولی در صورت بی‌توجهی به برطرف کردن آن ممکن است تلویزیون دیگر روشن نشود.

بهتر است از همان ابتدا که چنین مشکلی اتفاق افتاد با شرکت تی وی سرویس ایران تماس بگیرید تا متحمل هزینه بیشتری نشوید. متخصصان و کارشناسان زبده مجموعه، اقدام به برطرف کردن ایراد بخش پاور دستگاه می‌کنند تا تداوم شرایط سبب اختلال در سیستم کنترل نشود..

.

· مشاهده لکه‌های رنگی در تصاویر

.

اغلب کاربرانی که از مدل‌های ۵۰ و ۶۰ اینچ تلویزیون‌های سونی استفاده می‌کنند با این مشکل مواجه شده‌اند. در صورتی که بخش‌های دچار نقش شود بروز این مشکل دور از انتظار نیست. پیشنهاد می‌شود با کاهش زمان مصرف علاوه‌ بر افزایش عمر مفید دستگاه از بروز چنین اختلالی نیز جلوگیری کنید.

محصولات برند سونی با توجه به اینکه نسبت به ساید رقبا گرانتر هستند برای تعمیر آن‌ها نیز باید از افراد متخصص کمک گرفت تا هزینه بیشتری به شما تحمیل نشود.

شرکت ما با داشتن کارشناسان و مهندسینی حاذق که سابقه چندین ساله در این زمینه دارند می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای نیز متناسب با خصوصیات خاص تلویزیون‌های هوشمند سونی فراهم شده است تا رضایت مشتری همواره جلب شود.

.

· ایجاد نوار صورتی رنگ در بالای تصویر

.

از دیگر مشکلات رایج در تلویزیون‌های سونی ایجاد نوار عرضی در بالای تصویر صفحه نمایش است که اغلب صورتی رنگ و در پهنا ۱۰ سانتی‌متری ایجاد می‌شود.

بهتر است از همان ابتدا که این نقص به وجود آمد از افراد متخصص کمک بگیرید. تعمیرکاران مبتدی ممکن است آن را با نقص در پنل دستگاه اشتباه بگیرند و آن را تعویض کنند. این مشکل در صورت تعویض نیز همچنان دیده می‌شود.

مجموعه شرکت ما با کارشناسان حاذق آماده ارائه خدمات به مشتریان و کاربران عزیز هستند و می‌توانند این اختلال را شناسایی و به سرعت برطرف کنند.

.

· آسیب به لیکوید یا پنل تلویزیون سونی

.

در صورتی که شکستگی و آسیب به پنل تلویزیون‌ ال‌سی‌دی وارد شود، کاربر متحمل هزینه زیادی می‌شود. تعمیر پنل امکان‌پذیر نیست و بهتر است برای تعویض پنل از متخصصان و کارشناسان زبده ما کمک بخواهید تا آن را به صورت تخصصی و قیمت مناسب انجام گیرد.

.

· ایجاد خط عمودی روی تصاویر

.

از دیگر مشکلات رایج در تلویزیون‌های سونی، ایجاد خط عمودی در صفحه نمایش است. که در اثر ابخوردگی و یا مایه تمیز کننده که به بخش پنل آسیب وارد میشود این حالت اتفاق می‌افتد. متخصصان شرکت با تکیه بر دانش و تجربه می‌توانند به سهولت آن را تعمیر کنند تا تلویزیون به حالت اول برگردد.

.

· تاخیر در روشن شدن تلویزیون

.

در صورتی که برد پاور دچار نقص شود، تاخیر در روشن شدن تلویزیون صورت می‌گیرد. تکنسین های شرکت با تعمیر این بخش به سرعت این اختلال را برطرف می‌کنند..

.

· تلویزیون صدا دارد ولی تصویر دیده نمی‌شود.

.

این مشکل اغلب با نقص در برد درایور که معمولان با تغذیه یکی میباشد و یا بکلایت تلویزیون مرتبط است. کارشناسان ما خیلی راحت می‌توانند آن را با تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته که در اختیار شرکت تی وی سرویس ایران میباشد به راحتی تعمیر کنند.

.

· روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون

.

در صورت نقص در قسمت برد مین، روشن و خاموش کردن متوالی تلویزیون دور از انتظار نیست. بهتر است در صورت بروز این مشکل با مجموعه ما تماس بگیرید تا متخصصان با تجربه در کوتاه‌ترین زمان این مشکل را رفع کنند.

.

· مشکل رنگ در تلویزیون LCD سونی

.

نقص در رنگ تصاویر(نگاتیو) صفحه نمایش از ایرادات رایج در تلویزیون‌های LCD سونی است. با توجه به اینکه تشخیص علت دقیق آن کار دشواری است بهتر است دستگاه را حتما به متخصصین ما و باتجربه بسپارید.

از متداول‌ترین مشکلات مرتبط که کاربران گزارش کرده‌اند می‌توان ایجاد حالت رنگین‌کمان در صفحه ‌نمایش، حذف یکی از رنگ‌های اصلی (سبز، آبی و قرمز)، به هم‌ریختگی رنگ و… نام برد.

متخصصان این قبیل مشکلات را مرتبط با بخش‌های منبع تغذیه، برد اینورتر، بک‌لایت، مادر برد، کابل رابط، برد کنترلی مرتبط می‌دانند. در صورتی که علت دقیق این مشکل شناسایی شود می‌توان به راحتی به تعمیر تلویزیون پرداخت. مجموعه ما کادری مجرب و حاذق از متخصصین و کارشناسان دارد که می‌توانید تعمیر دستگاه خود را با اطمینان خاطر به آن‌ها بسپارید.

.

شرکت تی وی سرویس ایران

.

باگرد اوری کارشناسان و تعمیرکاران شرکت سونی این مرکز با علم و تبحر بالایی که دارند از و عملکرد تلویزیون‌های سونی به خوبی آگاه هستند و با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند به سرعت به عیب‌یابی و تعمیر تمامی اختلالات و مشکلات این دستگاه‌ها مشغول می‌شوند.

بی‌دلیل نیست که کاربران زیادی برای ترمیم و تعمیر سایر وسایل الکتریکی به این مرکز مراجعه می‌کنند و مشتری ثابت مجموعه ما هستند. اگر می‌خواهید که مشکلات تلویزیون‌های هوشمند خود را به سرعت برطرف کنید، بهتر است با مجموعه ما تماس بگیرید تا با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها ضمن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه، کیفیت آن را نیز به حالت اول برگردانند.

سخن پایانی

با توجه به اینکه تلویزیون از جمله وسایل الکتریکی بسیار حساس است حتما در نگهداری این وسیله دقت لازم را داشته باشید و آن را در معرض عوامل خارجی مانند نوسان برق، گردوخاک، ضربه و… قرار ندهید. اما در صورت بروز هرگونه اختلال در بدنه و تصاویر آن و یا آسیب به هر قسمت تلوزیون سونی نگران نشوید و با مرکز ما تماس بگیرید و از مشاوره با کارشناسان که مهندسین و متخصصین زبده و حاذقی هستند، استفاده کنید

تشکر

  • نویسنده: مدیریت
  • یکشنبه 779/8/26

دیدگاهتان را بنویسید