:ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه - ساعت 9 الی 21 | پشتیبانی: 09126029528 09026029528 | ایمیل : info[at]tvserviceiran.com

Logo

تعمیر و سرویس انواع دستگا های LCD/ LED/QLED در استان های مختلف کشور با گارانتی معتبر

خدمات ایکس ویژن

ایکس ویژن

شرکت تی وی سرویس ایران نماینده خدمات و پشتیبانی و تعمیرات تلویزیون های ایکس ویژن

.

ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید!

.

درخواست خود را جهت تعمیر تلویزیون ثبت کنید

.

پنل

.

تعمیر پنل تلویزیون یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تی وی سرویس ایران است که به پشتوانه مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مرکز در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. با وجود تجهیزات پیشرفته و هوشمندانه در مرکز تعمیرات تی وی سرویس ایران امکانات تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات انواع پنل تلویزیون فراهم شده است. تکنسین های شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه ها میباشد.

.

تعمیر و تعویض فلت (COF)

.

(COF) از جمله مهمترین رابط های به کار رفته در تلویزیون می باشد زیرا وظیفه رساندن سیگنال های تصویر به پنل صفحه نمایش را بر عهده دارد. خرابی COF های تلویزیون می تواند در اثر کارکرد زیاد و حرارت ناشی از آن و یا نفوذ مایعات به دستگاه اتفاق بیفتد. این خرابی در نهایت منجر به سوختگی فلت و در نهایت اختلال در تصویر تلویزیون خواهد شد. در این شرایط می توان با تعویض فلت تلویزیون مشکل را برطرف کرد،

توجه داشته باشید که در شرکت تی وی سرویس ایران دستگاه بندینگ و لیزر جهت تعویض COF تلویزیون دارا باشد.

.

فقط تعویض بک لایت

.

بک لایت تلویزیون مجموعه لامپ ها یی است که در پشت تلویزیون قرار دارد . صفحات فیلتر همانطورکه از نامش پیداست نور تلویزیون را فیلتر میکند تا شما تصویری یک دست داشته باشید .

وظیفه لامپ ها تولید نور برای نمایش صفحه تلویزیون می باشد . زمانی که بک لایت تلویزیون خراب می شود یکی از حالت های زیر برای شما اتفاق می افتد ..

.

تلویزیون صدا داره ولی تصویر نداره .

پس از روشن کردن تلویزیون و بالا آمدن لوگو صفحه تلویزیون تاریک میشود .

قسمتی از تلویزیون تاریک تر از سایر نقاط است .

بخشی از تلویزیون پر نور شده یا چشمک میزند .

پس از مدتی روشن بودن تلویزیون تصویر سیاه می شود .

.

اگر یکی از موارد فوق برای شما رخ داده بک لایت خراب شده و شما نیاز به تعمیر بک لایت تلویزیون دارید .

علت خرابی بک لایت تلویزیون بالا بودن نور تصویر و کنتراست بوده که بطور پیش فرض روی 100 قرار دارند . در منوی تنظیمات در قسمت تنظیمات تصویر هر دو را روی 80 قرار دهید . عدم رعایت این موارد باعث خرابی و تعمیر بک لایت تلویزیون می شود .

.

تعمیر آبخوردگی

.

آب خوردگی پنل تلویزیون را می‌توان در زمره شایع‌ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه قلمداد کرد. در صورت آبخوردگی پنل (چه کم و زیاد) توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر دستگاه را خاموش کرده و با کارشناسان تی وی سرویس ایران تماس بگیرید. در صورت بی‌توجهی به این مسئله و ادامه کار با دستگاه، تلویزیون با اشکالاتی در تصویر و صدا مواجه خواهد شد که برخی از آنها عبارتند از: ظاهر شدن خطوط رنگی عمودی در صفحه نمایش، مشاهده هاله نواری سفید رنگ بر روی تصویر، قطع شدن تصویر پس از مدت زمانی کوتاه با وجود شنیدن صدای تلویزیون و مواردی از این دست.

در صورت آب خوردگی پنل تلویزیون و مشاهده نشانه‌های پیشین در دستگاه، به احتمال قوی صفحه نمایش تلویزیون دچار آبخوردگی شده و نیازمند تعمیر است. قویاً توصیه می‌شود جهت تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون از راهکارهایی چون سشوار کشیدن و انتقال حرارت به دستگاه خودداری کنید؛ چه این کار خرابی‌های پیش آمده در دستگاه را دوچندان می‌کند

.

تعمیر انواع برد

.

دلایل مختلفی می‌تواند باعث خرابی مین برد تلویزیون باشد. مین برد، قطعه الکترونیکی بسیار حساسی است که اگر از تلویزیون خود در شرایط کاملاً‌ استاندارد و ایمن استفاده نکنید، احتمال آسیب دیدن آن بسیار زیاد است. خراب شدن آن به محیطی که در آن از تلویزیون خود استفاده می‌کنید نیز بستگی دارد. نفوذ گرد و غبار داخل تلویزیون و نشستن این گرده‌ه

ای ریز روی مین برد می‌تواند اصلی‌ترین علت خرابی برد تلویزیون باشد. استفاده از کابل غیر استاندارد HDMI یکی دیگر از دلایل مهم خرابی مین برد است. بنابراین هنگام خرید یک کابل HDMI برای اتصال به تلویزیون، حتماً از استاندارد بودن آن اطمینان پیدا کنید. آب خوردگی تلویزیون و ورود رطوبت داخل آن نیز می‌تواند دلیل دیگری برای آسیب دیدن برد تلویزیون باشد.

.

Televisions QLED ایکس ویژن

.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن

.

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما در استفاده دراز مدت مستهلک شد و یا هر ایراد جزئی و کلی دیگری به آن وارد آمد که در هنگام تماشا حس لذت بخش گذشته را به شما منتقل نکرد ( تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تخصص ماست )، بدون هیچ نگرانی و تردیدی با کارشناسان فنی تی وی سرویس ایران تماس حاصل کرده و مشکل پیش آمده را مطرح نمایید.

کادر مجرب و متخصص ما می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات همه مدل های تولید شده تلویزیون ایکس ویژن، از جمله تلویزیون های هوشمند این برند، پلاسما، ال سی دی ( تعمیر lcd ایکس ویژن ) و ال ای دی ( تعمیر led ایکس ویژن )را بر عهده گیرد و خدمات ممتاز و متمایزی را در اختیار شما قرار دهد.

به عنوان مثال، یکی از خدمات برجسته و بسیار مهم و کاربردی ما ، تامین قطعات اورجینال با همکاری شرکت تعاونی و اصل برای تعمییرات تلویزیون های ایکس ویژن است ( بالا ترین کیفیت قطعات تعمیرات تلویزیون x vision ). مهندسین و متخصصین فنی ما در مرحله نخست تعمیرات، تمامی همت خود را به کار می گیرند تا قطعه معیوب را تعمیر نمایند و تنها زمانی که قطعه معیوب تعمیر پذیر نبود، آن را با نمونه اصل و با کیفیت تعویض کنند.

.

تعمیر تلویزیون LED وLCD ایکس ویژن

.

ایکس ویژن توانست با تامین نیازهای خریداران بازار، برای خود نامی دست و پا کند، محصولات زیادی را به فروش برساند و مهمان خانه ها یا محل کار شما باشد.

از آن جایی که تلویزیون نیز مانند دیگر وسایل برقی مصرفی در خانه ها دچار استهلاک می شود و یا در استفاده اشتباه ضربه می بیند، بحث تعمیر آن اهمیت بسیاری پیدا می کند. در واقع با سپری شدن عمر مفید هر برند تلویزیون نیاز به عیب یابی پیدا می کنید و می توانید این امر را به کارشناسان ما بسپارید.

شرکت تی وی سرویس ایران مفتخر است که اعلام دارد با بهره گیری از برترین و به روز ترین تکنسین ها و مهندسین آشنا به حوزه تعمیر و عیب یابی انواع تلویزیون های موجود در بازار کشور عزیزمان ایران و استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص روز دنیا توانسته گام بلندی در زمینه خدمات رسانی به صاحبان تلویزیون برداشته و رضایت و اعتماد آن ها را جلب نماید.
تکنسین های فنی ما با اشراف و تسلط کامل بر روی تمامی مدل های تلویزیون ایکس ویژن ( x.vision ) می توانند خدمات متمایز و با کیفیتی را به شما صاحبان تلویزیون ایکس ویژن ارائه دهند.

مهم ترین چیزی که در این زمینه باید بدانید این است که به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید، چرا که مشکلات تلویزیون اگر به دست افراد غیر متخصص سپرده شوند گسترده تر شده و در مواردی غیر قابل حل می گردند. همچنین برندهای مختلف تلویزیون در ساختارها متفاوت هستند و هر کدام نیاز به کارشناس مختص به خود را دارند. بهتر است برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ما که در عیب یابی و تعمیر این برند حرفه ای هستیم تماس بگیرید و درخواست خود را برای ثبت سفارش و اعزام تعمیرکار به محل ثبت کنید.

65465465461

متداول ترین مشکلات پیش آمده برای تلویزیون ایکس ویژن

.

قطعی صدا در تلویزیون ایکس ویژن

.

وقتی مشغول تماشای تلویزیون هستید، به یک باره صدا قطع می شود و دیگر صدایی از بلندگوهای دستگاه شما پخش نمی شود. در مرحله نخست اولین ایرادی که به نظر می رسد، نقص در عملکرد بلندگوهای تلویزیون است. اگر بلندگوهای دستگاه سالم باشند، در مرحله بعدی شک بر روی عملکرد مین برد تلویزیون می رود که تیم ما می تواند در سریع ترین زمان ممکن ایراد پیش آمده را بررسی کرده و به دقت عیب یابی نماید. پیشنهاد می کنیم در صورت تماس با ما برای ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مدل تلویزیون را بیان کنید تا متخصصین ما راه حل های پیشنهادی خود را پیش از اعزام افراد به شما آموزش دهند. همچنین بعد از اعلام مدل تلویزیون کارشناس مربوطه مجهز تر به محل اعزام می شود و تعمیرات سریعتر انجام می شود.

.

قطع تصویر در تلویزیون ایکس ویژن

.

از عمده ترین و شایع ترین علل قطع شدن تصویر در تلویزیون های ایکس ویژن، ایراد در برد و مدار بک لایت است و در مواردی نیز این مشکل به نقص فنی در بخش T CON مربوط می شود. کلیه قطعات تعویضی در این مجموعه فقط با قطعات اصل و ارجینال انجام می شود.

.

خارج نشدن تلویزیون ایکس ویژن از حالت استند بای..

.

از دیگر ایرادات شایع و متداولی که تلویزیون های ایکس ویژن با آن دست و پنجه نرم می کنند، خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای است. این ایراد که بسیار کلافه کننده هم هست، به علت ایراد و نقص در مین برد تلویزیون ایجاد می شود.

.

به هم ریختگی تصویر و پخش رنگ در تلویزیون ایکس ویژن

.

چنانچه در زمان تماشای تلویزیون ایکس ویژن، هرگونه مشکل در کیفیت تصویر و رنگ ها مشاهده کردید، تیم شرکت را در جریان بگذارید. این مشکلات شامل مواردی نظیر پخش رنگ ها در هنگام پخش تصویر به صورت رنگین کمانی، عدم نمایش رنگ قرمز، آبی و یا سبز و یا ایجاد خط یا خطوط افقی و عمودی بر روی تصویر است.

این مشکلات می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که نیاز است توسط کادر مجرب تی ویسرویس ایران بررسی و به صورت دقیق عیب یابی شود اما بد نیست بدانید که مشکلات نام برده شده، بیشتر به دلیل ایراد در قطعه منبع تغذیه، برد اینورتور دستگاه و یا ایراد در عملکرد بک لایت ها است. (تی وی سرویس ایران ، جایگاهی برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن)

.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن

.

هرچند که با توجه به مدل های متفاوت تلویزیون ایکس ویژن این مشکل هم دلایل متفاوتی دارد اما رایج ترین علت این حادثه مربوط به نقص در مین برد (برد اصلی) است و در مواردی نیز نقص در عملکرد قطعه پاور باعث بروز این مشکل می شود. برای رفع این مشکل می توانید با ما تماس بگیرید.

.

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

.

گاهی شما یا فشردن دکمه پاور موجود بر روی کنترل تلویزیون ایکس ویژن خود، مشاهده می کنید که تلویزیون به کندی و با تاخیر فراوان فرمان گرفته و روشن می شود. این مشکل به علت نقص فنی در قطعه پاور دستگاه میباشد که جای نگرانی نیست و به دست متخصصین تیم فنی ما قابل عیب یابی و بر طرف شدن است.

.

برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن فقط از افراد متخصص کمک بگیرید!

.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در این زمینه به آن اشاره داشته باشیم، این است که برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن خود، از دستکاری های غیر اصولی جلوگیری کنید و فقط از افراد متخصص در این امر درخواست ارائه خدمات داشته باشید. چرا که تلویزیون ها جزو لوازم گرانقیمت خانه ها محسوب می شوند و اگر برای تعمیر آن ها از راهکارهای اشتباه استفاده کنید، تلویزیون مشکل جدی تری پیدا کرده و حتی در مواردی مجبور به خرید یک تلویزیون جدید خواهید شد. پس برای جلوگیری از چنین مشکلاتی از همان ابتدا با یک متخصص حرفه ای در زمینه تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید و در صرف هزینه و وقت خود صرفه جویی نمایید.

.

سخن پایانی در رابطه با تعمیر تلویزیون شما

.

اگر به هنگام تماشای تلویزیون ایکس ویژن خود، به هر علتی مشاهده کردید عملکرد تلویزیون نسبت به گذشته دچار تغییر شده است و شما را کلافه می کند، حتما با تیم سرویس تی وی مشکل را در میان بگذارید و از دستکاری خود سرانه تلویزیون پرهیز نمایید. هر چه مشکل رخ داده زود تر بررسی و رفع گردد بهتر است چرا که ممکن است همین ایرادهای کوچک پیش آمده، در دراز مدت سبب بروز ایرادهای بزرگ و هزینه بر شوند و حتی شاید پشت گوش انداختن مشکلات کوچک تلویزیون در آینده مسبب تعویض قطعات به کار رفته در آن شود.

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید. پس در صورت مشاهده هر مشکلی در عملکرد دستگاه برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن از کارشناسان کاربلد ما بخواهید به محل موردنظر اعزام شده و تلویزیون را به حالت عادی بازگردانند.

.

مشاوره رایگان با کارشناسان ما برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

.


در انتها ما توصیه می کنیم که چنان چه در عملکرد کلی تلویزیون ایکس ویژن خود نقص و ایرادی مشاهده کردید، از دستکاری آن پرهیز کرده و با شماره (09126029528) تماس برقرار نمایید و به صورت رایگان مشکل پیش آمده را شرح دهید و نقص فنی را با کارشناسان فنی شرکت در میان بگذارید.

شایان ذکر است که تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون ایکس ویژن، پاور، فلت، تعمیر تخصصی پنل تلویزیون ایکس ویژن و سرویس فوری تلویزیون به دست کادر فنی با دانش و کار آزموده ما صورت می پذیرد. ما در کنار شما هستیم تا تجربه ای عالی از تعمیرات تلویزیون به دست آورید و برای همیشه همراه ما باقی بمانید.

اگر کمی در بازار تلویزیون گشت و گذار کنید، خیلی زود متوجه می شوید که یکی از برندهای مقرون به صرفه بازار تلویزیون کشور در انحصار ایکس ویژن است. ایکس ویژن در واقع برند ثبت شده و انحصاری شرکت مادیران است، البته مادیران جدا از تولید تلویزیون های ایکس ویژن، انواع مانیتورها و گیرنده های دیجیتال را نیز تولید و روانه بازار کرده است.
ایکس ویژن توانست با تامین دو نیاز اصلی خریدار، خیلی زود بر سر زبان ها افتاده و تبدیل به برند قابل اعتمادی شود، یکی از این دو نیاز امکانات روز و پیشرفته دنیا بود که ایکس ویژن توانست در تولید تلویزیون های هوشمند خود از این حیث به خوبی ظاهر شود و توانایی های خود را به رخ بکشید.
اما نیاز دوم که قیمت تمام شده دستگاه بود که محصولات در قیاس با رقبا و سایر برندها قیمت مقرون به صرفه تری دارند. ترکیب قیمت مقرون به صرفه و برخورداری از امکانات روز دنیا دقیقا همان چیزی بود که خریداران نیاز داشتند. در هر صورت شما می توانید در صورت بروز کوچکترین مشکلی در تلویزیون خود با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران و شهرستانها

.

تلویزیون ایکس ویژن را می توان یکی از بهترین برندهای ایرانی شناخت که دارای خصوصیاتی استاندارد می باشد. اگر از این برند استفاده می کنید مثل هر برند دیگری ممکن است در گذر زمان یا بر اثر عوامل خارجی مثل آبخوردگی و ضربه با مشکل مواجه شوید. 

.

ما در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین خدمات تعمیر تلویزیون را دریافت کنید!

.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در شرق تهران

.

ساکن شرق تهران هستید و تلویزیون ایکس ویژن شما به هر دلیلی مثل گذشته نمی تواند شما را راضی نگه دارد؟ مشکلی نیست! برای تعمیر تلویزیون خود می توانید روی ما حساب کنید.

ما دارای بهترین تیم تعمیراتی در تهران وتمامی شهرستانها هستیم و این مسئله را از میزان رضایت مشتریان ما می توان متوجه شد. شما می توانید همین حالا برای تعمیر تلویزیون با ما تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه را به محل اعزام کنیم.

.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران

.

تلویزیون های ایکس ویژن این روزها در ایران پرفروش شده اند و در صورتی که صاحب یکی از آن ها هستید باید با ایکس ویژن سرویس در ارتباط باشید!

این مجموعه برای دسترسی آسان تر و سریع تر شما به خدمات تعمیراتی، اقدام به ارائه تعمیرات در مناظق شرق تهران به صورت تخصصی کرده و شما می توانید در صورت بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری با ما در ارتباط باشید.

.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در شمال تهران

.

تلویزیون ایکس ویژن شما دچار مشکل شده است؟ سعی کنید تا حدالامکان از دستکاری های غیر اصولی پیشگیری کنید و کار را فقط به کاردان بسپارید.

مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس در سریع ترین زمان به محل اعزام می شود و همه خدمات تعمیراتی را ارائه می کند.

.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در جنوب تهران

.

ساکنین جنوب تهران هم می توانند به بهترین شکل از خدمات تعمیرات تلویزیون این مرکز استفاده کنند و در صورت بروز هر مشکلی در صدا، تصویر، رنگ و … با ما در ارتباط باشند.

ما در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ارسال تعمیرکار می کنیم و با به صرفه ترین روش های موجود تلویزیون شما را به حالت عادی بازمیگردانیم!

  • نویسنده: مدیریت
  • یکشنبه 779/8/26

دیدگاهتان را بنویسید