:ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه - ساعت 9 الی 21 | پشتیبانی: 09126029528 09026029528 | ایمیل : info[at]tvserviceiran.com

Logo

تعمیر و سرویس انواع دستگا های LCD/ LED/QLED در استان های مختلف کشور با گارانتی معتبر

خدمات سامسونگ

مدل NU7950 1

شرکت تی وی سرویس ایران نماینده خدمات و پشتیبانی و تعمیرات تلویزیون های سامسونگ

.

ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

.

درخواست خود را جهت تعمیر تلویزیون ثبت کنید

.

تعمیر پنل

.

تعمیر پنل تلویزیون یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تی وی سرویس ایران است که به پشتوانه مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مرکز در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. با وجود تجهیزات پیشرفته و هوشمندانه در مرکز تعمیرات تی وی سرویس ایران امکانات تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات انواع پنل تلویزیون فراهم شده است. تکنسین های شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه ها میباشد.

.

تعمیر و تعویض فلت (COF)

.

(COF) از جمله مهمترین رابط های به کار رفته در تلویزیون می باشد زیرا وظیفه رساندن سیگنال های تصویر به پنل صفحه نمایش را بر عهده دارد. خرابی COF های تلویزیون می تواند در اثر کارکرد زیاد و حرارت ناشی از آن و یا نفوذ مایعات به دستگاه اتفاق بیفتد. این خرابی در نهایت منجر به سوختگی فلت و در نهایت اختلال در تصویر تلویزیون خواهد شد. در این شرایط می توان با تعویض فلت تلویزیون مشکل را برطرف کرد،

توجه داشته باشید که در شرکت تی وی سرویس ایران دستگاه بندینگ و لیزر جهت تعویض COF تلویزیون مهیامی باشد.

.

فقط تعویض بک لایت

.

بک لایت تلویزیون مجموعه لامپ ها یی است که در پشت تلویزیون قرار دارد . صفحات فیلتر همانطورکه از نامش پیداست نور تلویزیون را فیلتر میکند تا شما تصویری یک دست داشته باشید .

.

وظیفه لامپ ها تولید نور برای نمایش صفحه تلویزیون می باشد . زمانی که بک لایت تلویزیون خراب می شود یکی از حالت های زیر برای شما اتفاق می افتد .

.

  • تلویزیون صدا داره ولی تصویر نداره .
  • پس از روشن کردن تلویزیون و بالا آمدن لوگو صفحه تلویزیون تاریک میشود .
  • قسمتی از تلویزیون تاریک تر از سایر نقاط است .
  • بخشی از تلویزیون پر نور شده یا چشمک میزند .
  • پس از مدتی روشن بودن تلویزیون تصویر سیاه می شود .
  • .

اگر یکی از موارد فوق برای شما رخ داده بک لایت خراب شده و شما نیاز به تعمیر بک لایت تلویزیون دارید .

علت خرابی بک لایت تلویزیون بالا بودن نور تصویر و کنتراست بوده که بطور پیش فرض روی 100 قرار دارند . در منوی تنظیمات در قسمت تنظیمات تصویر هر دو را روی 80 قرار دهید . عدم رعایت این موارد باعث خرابی و تعمیر بک لایت تلویزیون می شود .

.

تعمیر آبخوردگی

.

آب خوردگی پنل تلویزیون را می‌توان در زمره شایع‌ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه قلمداد کرد. در صورت آبخوردگی پنل (چه کم و زیاد) توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر دستگاه را خاموش کرده و با کارشناسان تی وی سرویس ایران تماس بگیرید. در صورت بی‌توجهی به این مسئله و ادامه کار با دستگاه، تلویزیون با اشکالاتی در تصویر و صدا مواجه خواهد شد که برخی از آنها عبارتند از: ظاهر شدن خطوط رنگی عمودی در صفحه نمایش، مشاهده هاله نواری سفید رنگ بر روی تصویر، قطع شدن تصویر پس از مدت زمانی کوتاه با وجود شنیدن صدای تلویزیون و مواردی از این دست.

.

در صورت آب خوردگی پنل تلویزیون و مشاهده نشانه‌های پیشین در دستگاه، به احتمال قوی صفحه نمایش تلویزیون دچار آبخوردگی شده و نیازمند تعمیر است. قویاً توصیه می‌شود جهت تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون از راهکارهایی چون سشوار کشیدن و انتقال حرارت به دستگاه خودداری کنید؛ چه این کار خرابی‌های پیش آمده در دستگاه را دوچندان می‌کند

.

تعمیر انواع برد

.

دلایل مختلفی می‌تواند باعث خرابی مین برد تلویزیون باشد. مین برد، قطعه الکترونیکی بسیار حساسی است که اگر از تلویزیون خود در شرایط کاملاً‌ استاندارد و ایمن استفاده نکنید، احتمال آسیب دیدن آن بسیار زیاد است. خراب شدن آن به محیطی که در آن از تلویزیون خود استفاده می‌کنید نیز بستگی دارد. نفوذ گرد و غبار داخل تلویزیون و نشستن این گرده‌های ریز روی مین برد می‌تواند اصلی‌ترین علت خرابی برد تلویزیون باشد. استفاده از کابل غیر استاندارد HDMI یکی دیگر از دلایل مهم خرابی مین برد است. بنابراین هنگام خرید یک کابل HDMI برای اتصال به تلویزیون، حتماً از استاندارد بودن آن اطمینان پیدا کنید. آب خوردگی تلویزیون و ورود رطوبت داخل آن نیز می‌تواند دلیل دیگری برای آسیب دیدن برد تلویزیون باشد.

55AU7100 5

تلویزیون های سامسونگ خیلی زود توانستند طرفداران خاص خود را پیدا کنند. تلویزیون های موجود در بازار ایران که توسط برند کره ای سامسونگ طراحی و تولید شده اند، عموم- ال سی دی و ال ای دی و کیو ال ای دی عرضه شده اند.

.

دستگاه های سامسونگ به لطف کیفیت صفحه نمایش عالی و صرف انرژی کمتر محبوب بازار شدند و سامسونگ نیز با توجه به قیمت مقرون به صرفه خود طرفداران زیادی برای خود دست و پا کردند.

.

به طور کل سامسونگ با توجه به برندینگ قوی خود در بازار و ارائه محصولات با کیفیت و علی الخصوص به روز، خیلی زود توانست جای خود را در بازار تلویزیون پیدا کند و طرفداران زیادی را مجذوب محصولات به روز خود نماید.

.

با توجه به این که در طول شبانه روز، تلویزیون های منازل و محل کار به صورت مداوم روشن هستند، علاوه بر پایین آمدن عمر مفید آن ها، رفته رفته مستهلک شده و نیاز به تعمیر تلویزیون است.

.

از آن جایی که تمامی محصولات برقی، روزی دچار حادثه خواهند شد و نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد ..بد نیست تا کمی در رابطه با ایرادات رایج تلویزیون های سامسونگ بیشتر بدانید.

.

شایان ذکر است که تیم متخصص و زبده تی وی سرویس ایران قادر است تمامی ایرادات مربوط به سخت افزار و نرم افزار تلویزیون سامسونگ شما را در سریع ترین زمان ممکن رفع نماید.

.

تعمیر پنل، فلت، بک لایت، تعمیرات مربوط به آب رفتگی، مین برد و منبع تغذیه و نرم افزاری تلویزیون شما به سادگی توسط تیم فنی شرکت انجام می شود.

.

تعمیرات ال سی دی تلویزیون سامسونگ

.

دستگاه ای تولیدی برند سامسونگ فرآیند عیب یابی دشوار، پیچیده و وقت گیری دارند، از این رو برای تعمیرکاران تازه کار یا غیر حرفه ای، طی کردن صحیح این فرآیند سخت و غیرقابل توجیه است، بنابراین با تعویض قطعات صورت مسئله را پاک می کنند و هزینه هنگفتی را به شما محتمل می شوند. اما متخصصین فنی ما با گذراندن دوره آموزش های به روز در تعاونی الکترونیک تهران می توانند به سادگی ایراد مربوط به دستگاه های سامسونگ را متوجه شده و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند.

.

تعمیرات ال ای دی تلویزیون سامسونگ

.

مصرف کم انرژی، کیفیت بالا و شفاف تصویر خروجی، عمر مفید بیشتر دستگاه و قیمت مقرون به صرفه آن، برجسته ترین علت است که خریداران را به سمت خرید دستگاه های سامسونگ هدایت می کند.

.

ال ای دی ها نیز همانند ال سی دی ها روزی با پایان عمر مفید قطعات یا ایرادات جزئی و کلی مواجه می شوند و طبیعتا نیاز به تعمیر قطعات یا تعویض آن ها است. تیم تخصصی شرکت می تواند با توجه به دانش بالای خود در تعمیر قطعات ال ای دی های سامسونگ، شما را در زمینه تعمیر مین برد، منبع تغذیه، فلت، بک لایت و نرم افزاری و اپدیت و… یاری دهد. اصلی ترین هدف این تیم در تعمیرات ، تعمیر قطعات در سریع ترین زمان ممکن است تا شما متحمل هزینه های زیادی نشوید و بتوانید باز هم همانند روز اول از تماشای ال ای دی خود لذت ببرید.

.

آشنایی با ایرادات احتمالی تلویزیون سامسونگ

.

در این قسمت از مقاله، ما قصد داریم تا شما را با متداول ترین و رایج ترین ایرادات و نقص هایی که در تلویزیون های برند سامسونگ رخ می دهد را آشنا سازیم .

.

پخش رنگ و به هم ریختگی رنگ صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ

.

از رایج ترین و متداول ترین ایرادات و عیوب مربوط به دستگاه های برند سامسونگ، مشکلات مربوط به نرم افزار است.

اکثر مشکلات ثبت شده و بازخوردهای به دست رسیده از صاحبان دستگاه های سامسونگ، پیرامون نرم افزاری و به هم ریختگی سیستم دستگاه میباشد.

.

یکی دیگر از ایرادات معمولا به یکی از شکل های زیر در صفحه نمایش تلویزیون پدید می آید : وجود خطوطی عمودی شکل بر روی صفحه نمایش تلویزیون.

.

  1. وجود خطوط افقی شکل بر روی صفحه نمایش تلویزیون
  2. پخش شدن رنگ ها مانند حالت نگاتیو.
  3. عدم نمایش یکی از رنگ های سبز، آبی یا قرمز
  4. به هم ریختگی رنگ ها و عدم نمایش صحیح رنگ ها

.

اگر علت پدید آمدن این ایراد در تلویزیون شما برایتان جای سوال دارد، باید اذعان کنیم که این مشکلات معمولا به علت ایراد در یکی بخش هایی سلولی پنل و یا برد ادرس که به احتمال زیاد ابخوردگی دچار شده رخ می دهد.

.

اگر تلویزیون شما دچار این تغییرات در صفحه نمایش شد، حتما نیاز به تعمیر دارد و در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان فنی شرکت آماده ارائه خدمات به شما هستند.

.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ

.

اگر تلویزیون سامسونگ شما، به صورت ناگهانی به یک باره خاموش می شود، برد اصلی آن یا پاور دستگاه شما نیاز به تعویض یا تعمیر دارد که با صلاح دید متخصصین فنی ما این امکان نیز میسر بوده و به راحتی ایراد تلویزیون شما قابل رفع است.

.

بروز این حالت به این شکل است که یه یک دفعه تلویزیون روشن شما در هنگام پخش تصویر خاموش می شود و بعد از تلاش مجدد شما برای روشن کردن مجدد، تلویزیون به حالت استند بای رفته یا چراغ پنل فقط چشمک می زند.

.

قطع صدا در تلویزیون سامسونگ

.

بعضی از مدل های تلویزیون های سامسونگ دیده شده است که در حین پخش تصویر، صدای دستگاه قطع شده و عملا شما خروجی صدا نخواهید داشت. این نقص به بلندگوی تلویزیون شما مربوط می شود و با تعویض آنها ، همه چیز به حالت اول بر می گردد چرا که به احتمال بسیار فوم های بلنگو ها دچار پوسیدگی شده .

.

شایان ذکر است که در مواردی بلندگو سالم است و ایراد به برد اصلی تلویزیون شما مربوط می شود که این مشکل هم قابل تعمیر یا تعویض است و در نهایت تلویزیون شما مانند روز اول عملکرد صحیحی خواهد داشت.

.

قطع تصویر در تلویزیون سامسونگ

.

بسیاری از دستگاه های سامسونگ موجود در بازار با ایراد قطع تصویر دست و پنجه نرم می کنند. و جایی برای نگرانی نیست، چرا که متخصصین فنی تی وی سرویس ایران به راحتی از پس رفع این مشکل بر خواهند آمد. بد نیست بدانید که قطع تصویر در تلویزیون های سامسونگ به علت نقص در مدار مربوط به بک لایت آن ها است و در مواردی نیز بخش T CON دچار آسیب می شود که منجر به بروز این نقص در عملکرد صفحه نمایش تلویزیون می گردد.

.

عدم اتصال اینترنت بی سیم (Wifi) تلویزیون سامسونگ

.

برخی از مدل ها در اتصال به اینترنت، کاربر را با مشکل مواجه می کنند. این مشکل عمدتا توسط کارشناسانشرکت با به روز رسانی فریمور (Firmware) تلویزیون سامسونگ شما رفع می گردد.

.

در صورت حل نشدن این مشکل، ایراد سخت افزاری میباشد و مورد بررسی های لازم قرار می گیرد و نیاز به تعویض قطعه نیز باشد.

.

سخن پایانی در رابطه با تعمیر تلویزیون شما

.

اگر عملکرد تلویزیون شما مانند روز اول نبود، در روشن یا خاموش شدن دستگاه، کیفیت صدای خروجی، کیفیت صفحه نمایش و … هر گونه تغییری مشاهده کردید، از باز کردن تلویزیون پرهیز نمایید. همچنین تلویزیون خود را به دست تعمیرکاران محلی و متفرقه نسپارید.

چنان چه مشکلات ذکر شده بالا یا هر تغییر حالت دیگری برای تلویزیون شما پیش آمد در سریع ترین زمان ممکن با شرکت تی وی سرویس ایران ارتباط برقرار نمایید،

  • نویسنده: مدیریت
  • سه‌شنبه 779/9/26

دیدگاهتان را بنویسید