:ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه - ساعت 9 الی 21 | پشتیبانی: 09126029528 09026029528 | ایمیل : info[at]tvserviceiran.com

Logo

تعمیر و سرویس انواع دستگا های LCD/ LED/QLED در استان های مختلف کشور با گارانتی معتبر

خدمات اسنوا

SMART SSD 55SA620U

شرکت تی وی سرویس ایران نماینده خدمات و پشتیبانی و تعمیرات تلویزیون های اسنوا

.

ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

.

درخواست خود را جهت تعمیر تلویزیون ثبت کنید



پنل

.

تعمیر پنل تلویزیون یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تی وی سرویس ایران است که به پشتوانه مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مرکز در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. با وجود تجهیزات پیشرفته و هوشمندانه در مرکز تعمیرات تی وی سرویس ایران امکانات تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات انواع پنل تلویزیون فراهم شده است. تکنسین های شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه ها میباشد.

.

تعمیر و تعویض فلت (COF)

.

(COF) از جمله مهمترین رابط های به کار رفته در تلویزیون می باشد زیرا وظیفه رساندن سیگنال های تصویر به پنل صفحه نمایش را بر عهده دارد. خرابی COF های تلویزیون می تواند در اثر کارکرد زیاد و حرارت ناشی از آن و یا نفوذ مایعات به دستگاه اتفاق بیفتد. این خرابی در نهایت منجر به سوختگی فلت و در نهایت اختلال در تصویر تلویزیون خواهد شد. در این شرایط می توان با تعویض فلت تلویزیون مشکل را برطرف کرد،

توجه داشته باشید که در شرکت تی وی سرویس ایران دستگاه بندینگ و لیزر جهت تعویض COF تلویزیون دارا باشد.

.

فقط تعویض بک لایت

.

بک لایت تلویزیون مجموعه لامپ ها یی است که در پشت تلویزیون قرار دارد . صفحات فیلتر همانطورکه از نامش پیداست نور تلویزیون را فیلتر میکند تا شما تصویری یک دست داشته باشید .

وظیفه لامپ ها تولید نور برای نمایش صفحه تلویزیون می باشد . زمانی که بک لایت تلویزیون خراب می شود یکی از حالت های زیر برای شما اتفاق می افتد ..

.

تلویزیون صدا داره ولی تصویر نداره .

پس از روشن کردن تلویزیون و بالا آمدن لوگو صفحه تلویزیون تاریک میشود .

قسمتی از تلویزیون تاریک تر از سایر نقاط است .

بخشی از تلویزیون پر نور شده یا چشمک میزند .

پس از مدتی روشن بودن تلویزیون تصویر سیاه می شود .

.

اگر یکی از موارد فوق برای شما رخ داده بک لایت خراب شده و شما نیاز به تعمیر بک لایت تلویزیون دارید .

علت خرابی بک لایت تلویزیون بالا بودن نور تصویر و کنتراست بوده که بطور پیش فرض روی 100 قرار دارند . در منوی تنظیمات در قسمت تنظیمات تصویر هر دو را روی 80 قرار دهید . عدم رعایت این موارد باعث خرابی و تعمیر بک لایت تلویزیون می شود .

.

تعمیر آبخوردگی

.

آب خوردگی پنل تلویزیون را می‌توان در زمره شایع‌ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه قلمداد کرد. در صورت آبخوردگی پنل (چه کم و زیاد) توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر دستگاه را خاموش کرده و با کارشناسان تی وی سرویس ایران تماس بگیرید. در صورت بی‌توجهی به این مسئله و ادامه کار با دستگاه، تلویزیون با اشکالاتی در تصویر و صدا مواجه خواهد شد که برخی از آنها عبارتند از: ظاهر شدن خطوط رنگی عمودی در صفحه نمایش، مشاهده هاله نواری سفید رنگ بر روی تصویر، قطع شدن تصویر پس از مدت زمانی کوتاه با وجود شنیدن صدای تلویزیون و مواردی از این دست.

در صورت آب خوردگی پنل تلویزیون و مشاهده نشانه‌های پیشین در دستگاه، به احتمال قوی صفحه نمایش تلویزیون دچار آبخوردگی شده و نیازمند تعمیر است. قویاً توصیه می‌شود جهت تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون از راهکارهایی چون سشوار کشیدن و انتقال حرارت به دستگاه خودداری کنید؛ چه این کار خرابی‌های پیش آمده در دستگاه را دوچندان می‌کند

.

تعمیر انواع برد

.

دلایل مختلفی می‌تواند باعث خرابی مین برد تلویزیون باشد. مین برد، قطعه الکترونیکی بسیار حساسی است که اگر از تلویزیون خود در شرایط کاملاً‌ استاندارد و ایمن استفاده نکنید، احتمال آسیب دیدن آن بسیار زیاد است. خراب شدن آن به محیطی که در آن از تلویزیون خود استفاده می‌کنید نیز بستگی دارد. نفوذ گرد و غبار داخل تلویزیون و نشستن این گرده‌های ریز روی مین برد می‌تواند اصلی‌ترین علت خرابی برد تلویزیون باشد. استفاده از کابل غیر استاندارد HDMI یکی دیگر از دلایل مهم خرابی مین برد است. بنابراین هنگام خرید یک کابل HDMI برای اتصال به تلویزیون، حتماً از استاندارد بودن آن اطمینان پیدا کنید. آب خوردگی تلویزیون و ورود رطوبت داخل آن نیز می‌تواند دلیل دیگری برای آسیب دیدن برد تلویزیون باشد.

.

header

.

اسنوا نیز توانست خود را به عنوان برندی جا افتاده و شناخته شده در زمینه لوازم خانگی معرفی نماید. تلویزیون های اسنوا موجود در بازار در مدل های گوناگونی نظیر ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و … با کیفیت و قیمتی مناسب توانستند طرفداران خاص خود را پیدا کنند.

با این که تلویزیون های تولیدی اسنوا از کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار بالایی بهره مند هستند اما این وسیله برقی نیز همانند سایر وسایل برقی روزی با مشکل و ایراد رو به رو شده و نیاز به تعمیر دارد.

به عنوان مثال در اثر وارد آوردن ضربه به تلویزیون شکستگی پنل برای آن رخ می دهد، در اثر استفاده طولانی مدت و نگهداری نا مناسب ممکن است تلویزیون شما با مشکل سوختگی پیکسل در نمایشگر مواجه گردد و یا نفوذ مایعات به داخل آن سبب آب گرفتگی و آب خوردگی پنل شود.

تمامی این مشکلات نیاز به یک عیب یابی دقیق و اصولی دارند و در گام بعدی نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات است. تیم فنی کارازموده و با دانش شرکت به لطف تمرکز بالا بر روی تعمیر و عیب یابی تلویزیون های اسنوا و بهره بردن از تجهیزات و دستگاه های روز دنیا، قادر خواهند بود در سریع ترین زمان ممکن ایرادات تلویزیون شما را شناسایی کرده و برای تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهند.

.

عیب یابی و تعمیرات تلویزیون اسنوا

.

اگر برای خرید هر کدام از مدل های تلویزیون اسنوا از نظر خدمات پس از فروش، سرویس و تعمیر تلویزیون مردد هستید و تردید دارید، به لطف تیم فنی ما دیگر جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که مهندسین فنی شرکت، با گذراندن دوره های تخصصی و به روز عیب یابی و تعمیر تلویزیون های اسنوا می توانند راه گشای تمامی ایرادهای به وجود آمده در تلویزیون شما باشند.

همچنین شایان ذکر است که برای تامین و تهیه قطعات در صورت نیاز، جای نگرانی نیست و شرکت با تهیه و نصب قطعه اورجینال و اصل می تواند سلامت دوباره تلویزیون اسنوا شما را تضمین نماید.

.

تعمیر ال سی دی اسنوا

.

تیم فنی ما به لطف اشراف فنی کامل بر تعمیر ال سی دی های اسنوا توانسته است به سرعت فرآیند عیب یابی آن ها را انجام داده و تسلط بالایی بر تعمیر انواع و اقسام مدل های تولیدی این برند به دست آورد.

این تیم با در دست داشتن تجهیزات فنی به روز و تخصصی می توانند تمامی مشکلات پیش آمده در ال سی دی های اسنوا را از کوچک تا بزرگ تشخیص داده و اقدام به رفع آن نمایند.

.

تعمیر ال ای دی اسنوا

.

چنان چه ال ای دی اسنوا شما دچار مشکلاتی نظیر قطع صدا، پرش تصویر، به هم ریختگی رنگ در صفحه نمایش، خاموشی ناگهانی و حتی مشکلات ناشی از نفوذ آب به تلویزیون شد، می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از بابت تعمیرات آن، با مشاورین تعمیر تی وی تماس حاصل فرمایید و تعمیر ال ای دی خود را به تیم فنی تعمیر تی وی بسپارید.

از متداول ترین و رایج ترین ایرادات پیش آمده در تلویزیون های LED اسنوا، خرابی و بروز مشکل در بک لایت دستگاه است. مهندسین فنی تعمیر تی وی می توانند لامپ های ال ای دی دچار مشکل شده موجود در بخش بک لایت را شناسایی نموده و با بالاترین سطح کیفیت اقدام به تعویض آن ها نمایند.

.

تامین و تعویض قطعات تلویزیون اسنوا

.

مهندسین و متخصصین موجود در تیم فنی تعمیر تی وی، به منظور کاهش هزینه های شما، در گام نخست سعی دارند تا پس از عیب یابی دقیق از مشکل پیش آمده در تلویزیون شما، قطعه آسیب دیده را تعمیر نمایند. اگر به هر دلیلی قطعه آسیب دیده و معیوب تعمیرپذیر نبود و نیاز به تعویض آن قطعه با قطعه نو بود، تعمیر تی وی می تواند قطعه اورجینال و اصل تلویزیون اسنوا را ارائه کرده و بر روی تلویزیون شما نصب نماید.

تعویض پنل شکسته تلویزیون اسنوا، تعویض تخصصی برد، تعویض تخصصی پاور سوپلای، تعویض بک لایت و قطعات دیگر مربوط به تلویزیون های اسنوا به صورت تضمینی به دست متخصصین فنی تیم تعمیر تی وی انجام می گیرید و تعمیر تی وی تلویزیون شما را همانند روز اول، بدون کوچک ترین ایرادی تحویل می دهد.

.

آشنایی با ایرادات رایج تلویزیون اسنوا

.

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با ایرادات و مشکلات متداول رخ داده در تلویزیون های اسنوا آشنا سازیم.

.

پرش و لرزش تصویر در تلویزیون اسنوا

.

یکی از رایج ترین ایراداتی که برای تلویزیون های اسنوا رخ می دهد، پرش تصویر و یا لرزش تصویر است. این لرزش ها یا پرش ها اگر به صورت مکرر رخ دهند، تماشای تلویزین را برای شما سخت کرده و لذت آن را کم می کند. سوای این موضوع می تواند یک هشدار جدی برای شما باشد تا دست به کار شده و موضوع را جدی گرفته و پیش از متحمل شدن هزینه های هنگفت تعمیرات، پیش دستی کرده و عیب یابی را به متخصصین تعمیر تی وی بسپارید.

اگر دلیل این مشکل را جویا شوید، باید اذعان کنیم که ضعف دد پنل تلویزیون یا ایراد و نقص در لامپ تصویر می تواند از اصلی ترین علل بروز این مشکل باشد اما ایراد در منبع تغذیه دستگاه و یا آسیب در مین برد نیز می تواند از علل دیگر بروز این مشکل باشد.

.

قطع صدادر تلویزیون اسنوا

.

گاهی با ایراد در عملکرد بلندگوهای تلویزیون، شما حتی با کم یا زیاد کردن کلیدهای افزایش و کاهش حجم صدا نیز نمی توانید به هنگام تماشای تلویزیون میزان صدا را کنترل نمایید. حتی در مواردی هنگام تماشای تلویزیون به یک باره صدا برای همیشه قطع می شود. علت بروز این حادثه، می تواند خرابی بلندگوها و یا ایراد در مین برد دستگاه باشد.

.

دیر روشن شدن تلویزیون اسنوا

.

در مواردی پس از فشردن دکمه پاور از روی کنترل تلویزیون، مشاهده می نمایید که تلویزیون شما به کندی و با تاخیر فراوان روشن می شود و این موضوع شما را نگران و کلافه می کند. آگاه باشید که این مشکل از برد تغذیه و اختلالاتی که برای این برد پیش آمده است می باشد. در صورت تکرار این مشکل می توانید موضوع را با کارشناسان فنی و متخصص تعمیر تی وی در میان بگذارید و اقدامات لازمه برای تعمیر را به تیم تعمیر تی وی بسپارید.

.

مشکل در اتصال به اینترنت تلویزیون اسنوا

.

ایرادات مربوط به عدم اتصال به اینترنت بیشتر به مشکلات عدم اتصال تلویزیون به WI-FI مربوط می شود و در گام نخست این مشکل می تواند نرم افزاری باشد. تیم فنی تعمیر تی وی با به روز رسانی و رفع ایراد در فریمور (Firmware) تلویزیون شما سعی در حل این مشکل دارد. اگر این مشکل با این کار رفع نشد، نیاز است تلویزیون شما از نظر سخت افزاری نیز بررسی شود.

.

سخن پایانی در رابطه با تعمیر تلویزیون شما

.

تلویزیون اسنوا خود را به دست هر تعمیرکار و یا مرکز تعمیر غیر مجاز نسپارید چرا که فرآیند عیب یابی و تعمیر تلویزیون های تولیدی این برند، نیاز به دانش به روز و دستگاه ها و تجهیزات فنی و تخصصی است. تعمیر تی وی با تکیه بر دانش و مهارت بالای کادر مجرب و مهندسین فنی خود می تواند در سریع ترین زمان ممکن تلویزیون شما را عیب یابی کرده و سلامتی دوباره به آن ببخشد.

تعمیر و اصلاح ورتیکال در تلویزیون اسنوا، رفع نقص تأخیر در ارائه تصویر، رفع صدای وزه از تلویزیون، عیب‌یابی و تعمیر هاله رنگ در تصویر، اصلاح عدم جستجوی کانال و خرابی تیونیگ تیونر، تعمیر قفل شدن تلویزیون روی یک کانال، عیب‌یابی و تعمیر داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال و مشکلات دیگر پیش آمده تلویزیون اسنوا شما همگی به دست کادر مجرب و با دانش تعمیر تی وی به سادگی قابل حل و رفع شدن است.

.

مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت تی وی سرویس ایران

.

در انتها نیاز به اضافه است که اگر در عملکرد کلی تلویزیون خود نقص و تغییر حالتی حس کردید می توانید با برقراری تماس با شماره (09126029528) به صورت رایگان مشکل پیش آمده را شرح دهید و نقص فنی را با کارشناسان فنی تعمیر تی وی در میان بگذارید. کارشناسان فنی تعمیر تی وی می توانند شما را در این امر یاری کرده و اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهند.

.

  • نویسنده: مدیریت
  • یکشنبه 779/8/26

دیدگاهتان را بنویسید